Το service ή αλλιώς η γενική συντήρηση του αυτοκινήτου μας πρέπει να γίνεται περίπου μια φορά τον χρόνο (ανάλογα με το τύπο ή την μάρκα του αυτοκινήτου) ή αλλιώς με την συμπλήρωση περίπου 15.000 με 20.000 χιλιομέτρων, όποιο από τα δύο έλθει πρώτο. Διαφορετικά, αν δεν είμαστε σίγουροι, το βέλτιστο είναι να συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις του εκάστοτε κατασκευαστή κάθε οχήματος.
Στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει το λεγόμενο μικρό και μεγάλο σέρβις, κατά τα οποία γίνονται διαφορετικοί έλεγχοι και εργασίες. Παραδείγματος χάριν στο μικρό σέρβις συνήθως γίνεται μόνο αλλαγή λαδιών μαζί με κάποιους βασικούς ελέγχους, ενώ στο πλήρες σέρβις ελέγχονται σχεδόν τα πάντα.
Γενικά, είναι καλό να τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα των ελέγχων και να είμαστε τυπικοί γιατί η σωστή συντήρηση ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική για την ασφάλεια όσων επιβαίνουν σε αυτό. Επίσης, καλό είναι να ενημερώνουμε το βιβλίο συντήρησης του οχήματος μας, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι χρειάζεται το αυτοκίνητο μας από άποψη συντήρησης.
Έτσι, όταν θελήσουμε να πουλήσουμε κάποια στιγμή το όχημα μας, θα έχουμε ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς οι περισσότεροι πιθανοί αγοραστές συνήθως ζητούν το βιβλίο με τις εργασίες συντήρησης.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάποιοι έλεγχοι δεν περιλαμβάνονται ούτε στο μικρό, ούτε στο μεγάλο σέρβις οπότε πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι αφενός για το ποιοι είναι αυτοί και αφετέρου για το κάθε πότε πρέπει να γίνονται. Κλασικό παράδειγμα τέτοιου ελέγχου είναι η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού η οποία πρέπει να γίνεται στα περισσότερα αυτοκίνητα κάθε 60.000 χιλιόμετρα, δηλαδή στα 60.000, στα 120.000, στα 180.000 κλπ.
Άλλο παράδειγμα αποτελούν οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου μας, οι οποίες πρέπει να φροντίζουμε να είναι σε καλή κατάσταση και να τις αντικαθιστούμε όταν παλιώσουν για λόγους όχι μόνο άνεσης αλλά κυρίως ασφάλειας, το σύστημα δίσκου-πλατώ του συμπλέκτη του αυτοκινήτου κλπ.